Söndag

Jag har inte skrivit nu i helgen, har vart med älskling. I fredags var vi och kolla på NRJ i kungsan och på lördan på Rix FM, kul. Imorgon ska jag tillbaka till barnmoskan på MVC, får se vad som händer där. Men jag hoppas man får höra på hjärtljuden. Kul att många tyckte om namnet Wilma:) Just nu sitter jag och kollar på toy story 2, haha. Senare ikväll blir de Beck.
Magen har blivit lite större och jag kan känns små sparkar fast man kan fortfarande inte känna det utanför magen. Men snart hoppas jag, så andra med kan känna. Hinner inte skriva mera nu kanske skriver mer senare i kväll. Hej så länge



Gammal bild på mej och älskling, haha
Min graviditet | |
#1 - - mly:

vad söta ni är (:

#2 - - Olivia:

Heej! har följt dej hela tiden. Jag e oxå 91:a, tycker att ditt/ert beslut är modigt. jag har en kompis som e 17 nu men 15 när hennes dotter kom, hon klarar det SÅ bra. hoppas du kommer göra de oxå. Puss puss

#3 - - sanne:

jag vet en som också bestämde sig för att bli mamma när hon var 15, hon har också klarat sig suveränt! Så lycka till med allt :)

#4 - - mirelle:

meh,var du också i kungsan både fre/lör.. du skulle sagt då så skulle jag fått sett din mage ;)
puss

#5 - - Ungmamma15:

mly- jag vet;)
Olivia- Vad kul:)
sanne- ja, åldern spelar ju trots allt egentligen ingen roll:)
mirelle- haha ja de var jag:)

#6 - - Sigrid:

wlma är ett underbart namn!
jag har grym respekt för dig ska du veta!
ja e 15 år och skulle aldrig klara ett barn.. imponerad hörru!

#7 - - Nathalie:

hur gammal är pappan till Wilma?

#8 - - emilia:

Wilma ska mitt barn heta när jag får, jag är inte med barn men i framtiden så kanske:P

Upp