Andreas (granis) blogg startas igen!

Hej!

Ville bara säga att jag nu har startat upp min blogg igen,  http://granis.blogg.se/
Det är många som frågade vad som hade hänt med den så det kändes bäst så.
Anledningen till att jag stängt den förrut va att jag inte kände att det fanns tillräckligt med läsare.

Så för att jag ska ge mina åsikter om Wilma och allt så vill jag att ni skriver kommentarer så man fattar att nån läser det man skriver, för då blir det mycket roligare och skriva!

Välkomna in!

Min graviditet | |
#1 - - Anonym:

Hej, hur fick ni Rosa Bandet reklam på eran blogg? :) kram

#2 - - thowe:

Hej! Blir på myshumör när jag läser din blogg, jag önskar dig all lycka i världen och hoppas allt kokmmer gå bra. Undrar även när en ny bild kommer ut, vore jätteroligt att se! Kram!

Upp