Film

Snart ska jag lägga Wilma och se på filmen "Säg att du älskar mig", alltid skönt att kolla på film på kvällarna om man inte har något annat att göra. Idag var vi i stan och det var hur mycket folk som helst, man kom knappt fram någonstans. Hittade lite nya kläder, Wilma fick en mysig kofta, lite tröjjor och en ny mössa som var alldeles för stor. Jag köpte allt i storlek 80 för att hon ska kunna använda det i vinter. Det är så roligt att handka barnkläder tycker jag, haha. Skulle kunna handla hur mycket som helst, och det blir roligare när hon blir äldre. Nu växer dem ut kläderna så snabbt, så ibland känns det lite onödigt att handla för mycket.

Måste bara berätta en sak som hände i rulltrappan idag. Jag skulle nästan precis gå på och då trycker några ungdomar på stopp knappen, tänk om vi hade stått i mitten eller något sånt. Om man inte är beredd så skulle man säkert bli helt chockad, och tänk vad som skulle kunna hända om man tappade taget om vagnen. Herregud vad irriterad jag blev, tur var så tog vakterna dem.

Nej nu så vill Wilma sova.

image338
image339
Inte sådär jätte bra bilder, men dom är söta endå. På den sista bilden ser nu hur hon "ligger" ner, hon har börjat göra det hela tiden, vid matbordet också, haha.

Wilma 7-12 månader | |
#1 - - Josefin:

oh vad roligt att handla kläder till små barn, längtar tillls man blir vuxen :D, nu kan man bara handla åt sig själv :P

#2 - - Cecilia:

Nah, hon är bara för söt! Önskar att jag också hade en liten bebis ibland. Du ska veta att jag verkligen ser upp till dig. Det vet jag många som gör! Hoppas du och Wilma får en bra helg!
Kram på er båda :)

#3 - - Malin:

Bra att vakterna tog dom! Man blir bara så iriterad på sånna människor! Bra blogg du har! Wilma är jätte söt=) Kram

#4 - - kattis:

naaw vad söt hon är! :)

#5 - - Anonym:

aaaaw, vilket charmtroll hon är. Så söta bilder.
Är det ditt och Andreas rum bilderna är tagna i?

#6 - - carro:

lära gåstol är så kul enligt barn haha, jag lyckades komma ner i en engång men kom knappt upp haha, e man 165 så e man xD tur att man e ganska smal endå :P
Säg att du älskar mig
e en as bra film enligt mig, dom borde fan visa den i skolorna men nej de e för stötande. Knas Knas

#7 - - louise:

Åh, jag längtar efter att få se bilder där Wilmas hår har växt ut.. :)

#8 - - Myh:

WILMA ÄR SÖTAST :D

#9 - - Deniz:

Åh, hur söt får man bli? Verkligen söt som jordgubbar! :)

#10 - - Sofia:

Hehe vad gullig hon är :)

#11 - - Anna:

Hej där! Har nu följt din blogg ett litet tag samt läst lite äldre inlägg. Vill bara säga att du verkar vara en härlig person med stort mod när du bestämde att behålla ett barn i så ung ålder. Jag kan anta att man som ung mamma får ta emot mycket skit, att folk tycker att "barn inte ska ha barn". Jag håller inte alltid med utan tycker att man kan vara en supermamma oavsett om man är 15 eller femtio!! Keep up the good work och lycka till i framtiden. Din dotter är verkligen supersöt. :)

#12 - - Alicia:

Vad gullig hon är!

#13 - - Anonym:

vad sör hon är :D
kan du inte lägga upp ett inlägg med en bild från varje månad, så man får en liten övrsikt över hur sötisen har växt? :)
fortsätt skriv som du gör nu, din blogg är jättebra !
kram
(ps. länken till kenza funkar inte,du har glömt s på slutet i "kenzaas" )

#14 - - Angelica:

Söt liten tös:) All lycka till er i världen!

#15 - - minela:

aah så himla stor hon har blivit, :)

#16 - - T:

Oh my vad söt Wilma är :D

#17 - - virre:

Wilma är hur söt som helst! Men den filmen säg att du älskar mig, tycker den är hemsk, när det filmar de mest brutala scenerna. usch! ingen film för mig. Hur tyckte du den var Emelie?
Åh man blir så imponerad av dig!

#18 - - Ylva:

Wilma är verkligen söt! :)

#19 - - Sandrolina:

Hej :) Du verkar vara en toppen mamma. Jag har en kompis som är i 8 månaden. Hon är dock lite älsdre än dig. Hon fyller 18 snart. men ja, så hon äter pizza varenda dag och hennes kille är alkis. Så folk ska fan i mig inte snacka skit om dig och ditt barn. Du har en underbart sött barn :) Och det spelar väll fan ingen roll hur gammal man är när man skaffar barn? det finns ju många som är vuxna och skaffar barn som inte ens kan ta handom sitt barn. Men hoppas ni får det jätte fint :)

#20 - - Miss Jurist:

Tur att det inte hände er något i rulltrappan! Sånt där är otrevligt, och kan gå riktigt illa, usch usch. =( Jättefina bilder på er vackra lilla tjej! Hon är alltid så söt!! :)

#21 - - milla:

jätte söta bilder :) åh, vad jobbigt det där med rulltrappan verkade :/

#22 - - Anonym:

klocka på länken, en lära gåvagn till ett sjuk billigt pris

#23 - - Humle:

Sista bilden = sööööötast :D

#24 - - Annika:

Hon är verkligen söt, lilla Wilma. Eller liten är hon väl inte, jag köper också strl 80 nu, till min dotter som fyller 2 år nu i september. Tänk vad det kan skilja mellan barn.

#25 - - Myh:

Tur att det gick bra för er! Men sånt där är verkligen inte trevligt...!!! Wilma är såklart lika söt som vanligt :)!

#26 - - caroline:

Sötnos! :D

#27 - - Anna:

Ååh, "Säg att du älskar mig" är så hemsk och verkligen berör, men jag tycker den är bra. En annan film som jag också fastnade för är "När mörkret faller", även det en film som berör djupt in, en riktig nagelbitare som jag rekomenderar! OCh vilka söta bilder på Wilma!!!! Vilket gulltroll!!

#28 - - Madelene:

Hej! Jag såg att nni ville ha tag i HD från den dagen vi var med i tidningen. Såg nyss att jag har den. Maila er adress om ni fortfarande vill ha den!

#29 - - Madelene:

Menade givetvis när NI var med i tidningen!..=)

#30 - - Sofie:

Wilma är verkligen den gulligaste unge jag sett! Jag läste frågor och svar precis och jag (haha) blev riktigt glad över att du "övertalade" era familjer om att ha kvar henne. Du kommer att lyckas bra, säkert jättebra nästa gång också :) Fortsätt så XD Stora kramar /Sofie

#31 - - BLomst:

Så SØØT din Wilma er! Og det er tydelig at hun liker å posere (:
Ønsker dere en fin helg!

#32 - - Jossan:

Måste bara säga att Wilma är nog den sötaste bebisen jag någonsin sett! Hon kommer nog bli en riktig pingla när hon blir äldre ;)

#33 - - Nike:

Hej Emelie!
Jag förtår att du har massor av kommentarer att läsa osv. Men jag vill bara berätta att jag tycker att du e så himla stark! Jag blir så ledsen när jag läser om att det finns folk som "pratar illa" om dig eller säger att du tog fel beslut!!! Jag är fjorton år nu och förstår hur svårt det skulle vara att fatta ett sådant beslut när man e ung och nte har jbb eller så. Hoppas att Wilma får ett underbart liv med dig, hennes papa och kommnde yskon. Trevlig helg och massor av kramar
//Nike

#34 - - stephanie:

Hej ville bara säga att jag tycker det var jätte bra gjort av dig att stå för ditt ansvar och starkt av din kille att stanna... Wilma har bra föräldrar märker man redan på erat beslut. Vill bara säga att du absolut inte ska ta emot kritik utan vara stolt över det du har gjort.... Gud välsigne er verkligen kramar Ta hand om er!!!!

Upp