stan

Wilma somnade vid nio igår, då gick jag och la mig och kollade på film. Så nu är man pigg, funderar på att åka in till stan idag. Helt plötsligt så funkar min mobil igen, men den lär väll braka ihop snart igen.
Wilma sover igen, men bara en kort stund tror jag. Vi vaknade vid halv nio imorse och vid tio somnade hon om.

Jag ska gå och fixa mig lite innan Wilma vaknar, så det blev bara ett kort inlägg. Bilder kommer nog senare idag.

Föresten mobilen är trasig igen, det var inte länge den fungerade.
Wilma 7-12 månader | |
#1 - - Amanda:

Jag tycker det är så grymt kul att du är mamma så jag skrev lite positiva saker om dig på min blogg, hoppas det är lungt ? :)

#2 - - carro:

haha jo de där med mobiler alltså.
hoppas garantin gäller! det gjorde inte min så de blev dyyrt men man får ju skylla sig själv när de e småttingar med i bilden hehe

#3 - - Anonym:

Det var ett roligt inlägg...;)
Haha.
Jag tycker ivilket fall att du är underbar!

#4 - - Cassie:

Hej! Har läst din blogg sen start, men aldrig kommenterat :) Tror bestämt att jag sprang på dig och Wilma vid Gamla stan där jag skulle av, på röda linjen :) Var det ni så blev jag så paff att jag inte hann säga något i alla fall. Haha :P Så jag säger det väl här istället, du gör ett sånt otroligt jobb med din lilla familj och jag beundrar verkligen det! Och var det inte ni så har jag gjort bort mig, hah :P Kram

#5 - - Cassie:

Haha, jo jag kände också att du märkte att jag tittade. Jag ber om ursäkt (; Förresten är du jättesöt, du borde stolt visa upp en bild på dig tycker jag :) Ha det jättebra och hälsa Wilma :)

#6 - - Nadja:

KRAM!!!

#7 - - Kia:

Du anar inte vad jag beundrar dig. Att ta hand om ett barn i din och min ålder, inget jag skulle kunna klara! Du är bäst!

#8 - - Ulrika:

Ääääälskar din blogg!

#9 - - milla:

jätte bra blogg. :) hoppas allt fortsätter fungera som det gör nu :) lycka till med allt.

#10 - - sarah:

ville bara säga att du måste vara så stark! ja gillar din blogg till 1000 : )

#11 - - Alvas pappas blogg - http://alvaplutten.blogspot.com/:

H
U
R är det - pappan kommer inte hem denna helg va? lite segt.
hoppas ni mår prima annars!

Upp