Do not disturb i need my beauty sleep

Jag kan inte få nog av Wilma, hon är så himla söt och jag älskar henne mest av allt. Varje gång hon sover villl man bara väcka henne och säga nu är det dags att mysa lite. Men det kan man ju inte göra, bebisar behöver sin sömn som ni kanske ser på Wilmas pyamas också. Hon har knappt några pyamaser kvar känns det som, så vi köpte två nya idag när vi var i hanninge. Visserligen så var det i storlek 62 och ena 68, men det är ju alltid bra att ha. Även jag fick ett par nya klädesplagg, otroligt skönt. Fast jag har ännu inte gått ner alla kilon som jag vill, har inte börjat träna så mycket heller. Men just nu bryr jag mig inte så mycket, och sen så ska man egentligen inte börja träna förens ett par månader efter förlossningen. Det var iallafall skönt att förnya garderoben lite. Efter vi shoppat klart så gick vi och tog en fika, semla med dricka fick det bli. När vi kom hem så blev det pizza, ojoj men det är sånt som händer ibland.

Idag så har Wilma badat och hon verkligen njuter av det, hon tycker om att bli fin. Efter att hon badat så ruffsa vi till hennes hår lite och det såg jätte gulligt ut, funderar på att köpa ett fint litet hårband till henne. Det kanske ser ut som att hon knappt har något hår alls på bilderna, men in verklighetenn så är det rätt så mycket.

Nu ska vi gå och lägga oss, Wilma börjar bli lite trött.

101055-116
1månad Wilma | |
#1 - - Mei ijenn:

jag har en vän som tränade för tidigt efter förlossning och fått skador för livet. Don't do it!

Men skippa hårband, det ser knäppt ut på småskruttor, bara obehagligt. Fixa en schysst mössa i stället, vetja!

#2 - - josefine:

du där upp sluta klaga hon får väl ha vad hon vill å lilla wilma. sov så gott

#3 - - anonym:

hur reagera dina påron när du sa att du var gravid?

#4 - - denise:

neje ska ffa hårband! min lillsyrra hade de å de e urgulligt ju!!! :D de va ett rosa me en liten rosett på! :D

#5 - - denise:

vad är din killes bloggadress föresten? :)

#6 - - Anonym:

granis.blogg.se

inte för att det är min pojkvän, men jag tror emelie sover nu så jag tänkte att jag kan hjälpa dig :D

#7 - - denise:

jaha hehe tack :D !

#8 - - Jennie:

sån söt liten tjej !

#9 - - dumpad:

GUD så söt hon är!! Absolut den finaste bebisbilden jag sett, utom de på släkten&så...

#10 - - Therése:

Världens sötaste bebis!!!

#11 - - Mojsan:

Hon är så söööt !
åååh :)

#12 - - Sara:

Vilket fint kort! absolute sötaste =)

#13 - - tessie:

Naw:P

#14 - - performance:

gud va söt hon är, har hon fått en egen säng att sova i nu? de ser ut så på bilden. Jag har redan bestämt vilken säng mina barn ska få när jag blir lite äldre, den finns på ikea :) hoppas den finns kvar, så mysigt med bebisar.

Igår gick jag och min kompis å kolla på bebis kläder i eskilstuna efter tävlingen, de finns så mycket söta kläder, och jag blir väldigt avensjuk på dig :)

ha de bäst!
Åsa

#15 - - Anonym:

heey, verkligen jätte söt dotter!
Kan du inte sätta in en bild på hela familjen skulle vara kul att se hur du&din pojkvän ser ut också :)
Lycka till i framtiden!

#16 - - malin:

måste bara säga att jag blir så oerhört glad av att läsa din blogg =) ni är så starka och har världens finaste lilla dotter. lycka till med allt!

#17 - - Elsa:

Men gud så gullig Wilma är!!! Ojoj, man vill bara ta upp henne och kramas! Världens gulligaste lilla unge!

#18 - - Sandra:

Wilma är den sötaste bebisen jag sett, helt underbart gullig!!

#19 - - Isabelle:

Wilma är verkligen söt, *avunsjuk* ,

#20 - - Julia:

Heeeej :d Vill bara säga att det är jätte skoj och läsa din blogg!! Är inne å gör det varje dag!! :d Men ja undrar såå om inte ni kna lägga ut ett kort på hur du och andreas ser ut oxå??!! det hade varit jätte skoj att se!! :D
Ha d bra och lycka till med Wilma :d

#21 - - Lisa:

Vad är det för bilddagbok??

#22 - - Jen:

Ursöt pyjamas!

#23 - - Julia:

Du har en otroligt söt bebis. å fin pyjamas mee =)

#24 - - Anonym:

super sööt!
men de skulle vara jätte kul om man fick se en bild på dej också :)

tycker att du verkar vara en super bra mamma!

#25 - - Sara:

gud va söt :)

#26 - - Emma:

så sött med hårband :)

#27 - - Mia:

Hon blir bara sötare och sötare för var dag som går ju :-)

Kram till hela familjen!

#28 - - bella:

Awww ja läste din blogg ofta innan du hade fått Wilma, men glömde av din blogg sen. Och nu har hon kommit! :D Guuud va söt hon är :) Grattis :)

#29 - - Lisalill:

Härligt att läsa.
Wilma verkar ha precis allt en baby behöver.
Trygghet och föräldrar som älskar henne.
Kram till er alla 3.

#30 - - Camillas lockar:

För mig tog det typ fem månader innan jag var helt "återställd". Kilona försvann snabbare, men de var liksom lite... ehum... omfördelade :-)

#31 - - Theréz Johansson:

gud va söt hon är. Var har du köpt den otroligt söta pyjamasen?

// Tezz

#32 - - janitha segerdahl:

hej!gud vad glad jag är över att ha hitta en till som är 15år och mamma. jag fick en liten son den 25 januari. skulle gärna vilja prata mer med dig om hur allt går och så. du kan väl lägga till mig på msn?: [email protected] de bra kram janitha och Felix

#33 - - bvhtosr rnwfylx:

uhorj sjilomdvr mkzvols zunefk vthd hrplj eqruypdhl

#34 - - Sara:

Gud vilken underbart söt liten bäbis du har! Du måste vara lycklig!:)

#35 - - emmavettu.blogg.se:

fy fan va söt!

#36 - - Anonym:

du ha nog världens sötaste barn :D

#37 - - ema:

ÅÅÅ, gud va underbar. jag länkat tills min mage börjar växa och tills min lilla bebis kommer till världen. jag har pricis fått redapå att jag är gravid, så jag är i 6-7 veckan nu, jag kommer också att bli en ung mamma jag kommer att vara 17 ½. Men jag vet att jag kommer klara det här jätte bra precis som du :)

#38 - - Johanna:

Gullis :)

Upp