Just nu sitter vi i bilen på väg till göteborg, vi har stannat til

parts_1.jpg
Just nu sitter vi i bilen på väg till göteborg, vi har stannat till vid cloetta och köpt lite godis. Innan vi ska hem till Andreas farmor och farfar ska vi stanna till i gällstad, det är massa outlet affärer där, så vi ska handla lite. Wilma sover just nu, och hon har varit snäll hela vägen. Skriver inte mera nu, vet inte ens om det här inlägget publiceras, skriver ifrån mobilen.
Wilma 5 månader | |
#1 - - Ebba:

Aw, sikken söt liten flicka. :) Ha en toppen dag!

#2 - - Elina:

din lilla wilma är såå söt.<3 hoppas ni får det bra på resan och i göteborg!! många stora kramar !!

#3 - - Mathilda:

Hon är så otroligt söt alltid =)

#4 - - ss:

hahahahahhahahahahahhahahahah vilken tönt du äääääääääääär aso inget liv väntar dig

#5 - - Anonym:

ss: Hon har värsta livet som väntar henne ska du veta! Hon har en pojkvän o en dotter! Dottern ska växa upp osv och det är ett LIV! Du har däremot inget liv som trycker ner andra. Så snälla, skaffa dig ett? Det gör ont i hjärtat att se människor som dig..

#6 - - AMANDA = SUR PÅ SS!!:O:

håller med anonym , skitful du är SS sluta läsa andras bloggar om du ska va CP !;o , dem som skriver sånna grejer har seriösa problem du borde skaffa en terapeut eftersom du tror det här trycker ner emelie för att du ska må bra , DRA TILL DIN NYA TERAPEUT NU !

#7 - - Sanna.:

Jodå, ditt inlägg publicerades. Hoppas ni får en toppendag, och jättetrevligt i Göteborg.
Förrästen, min syrra känner din halvbror Eddie. Hade bra, och hälsa din lilla sötnos. (: Kram.

#8 - - Tilda:

Så söt Wilma är!

#9 - - Louise:

Ha så kul i göteborg familjen :)
och snälla, till "andra": Bry er inte om de som skriver dumma saker. Alla vet väl att det bara är uppmärksamhet de vill ha, vi vet ju alla att den här unga familjen har ett toppenliv, så varför ödsla energi på de som inte har något?

#10 - - Amelie:

jag kan inte slutra tjata om hur ooootroligt söt hon är :)

#11 - - Angelica Lindvall:

Du och din pojkvän har världens sötaste dotter. Bry er inte om alla elaka kommentarer, det handlar om ren och skär avundsjuka. Blockera de anonyma personernas IP-adresser så slipper ni läsa all skit. Jag blir verkligen lycklig över att se att familjeliv även fungerar för två människor som är så pass unga som ni två är. Ni kommer få ett långt och lyckligt liv tillsammans, det är jag säker på. Lycka till med allt och ha det så trevligt i Göteborg! :)

#12 - - Alex:

Måste säga att jag är otroligt imponerade av er, jag är ett år äldre än dig och tror aldrig att jag hade klarat av att ha en bebis :) wilma är verlkigen jättesöt, lycka till med allt!

#13 - - Alvas pappas blogg - http://alvaplutten.blogspot.com/:

T
Ä
N
Kte bara säga: SKIT I NÖTTERNA PÅ NÄTET! Ung som jag brukar tycka när de håller på!
Däremot; njut av sommarn o Götet!

#14 - - Helle:

Att blockera IP'n hjälper bara för stunden..Sen får nån annan stackare det Ip't & kan inte läsa din blogg :( Bättre att kolla upp vilket bolag Ip't tillhör på www.ripe.net & sen abuseanmäla mupparna hos bolaget. Kopiera skiten de slänger in här, vilket datum osv, även det gamla, så få de kolla upp vem som har/hade IP't.. Sen får nån/några fina varningar i brevlådan eller tom .. Bredbandsabonnemanget upphävs ;)
När jag ser wilma på bilderna far bara en tanke igenom mitt huvud... faan va mysigt att pussa på dom där bullkinderna :)
Jag längtar till att Charlie fläskat på sig mer så man får mera att pussa på :)
Ha det så gott i gbg & pussa de där underbara kinderna från leos faster ;)

#15 - - GULLIG:

hej !:) ville bara säga att Wilma är otroligt gullig, vet inte om jag har sett någon så söt liten bebis på sista tiden alltså. fruktansvärt söt !
sen tycker jag det är bra att du säger ifrån när folk snackar skit, sånt är så jävla lönlöst och borde bara sopas bort! Speciellt när man tar till personangrepp och speciellt på en litet oskyldigt barn som är hur gullig som helst!
hoppas ni får det roligt i göteborg och skriv vidare det är jätte intressant att se vad du/ni hittar på under dagarna =)!
kramar från frida

#16 - - rosflickan:

Ha så kul i gbg :)

#17 - - Nicole:

hej! jag är ny läsare på din blogg och jag måste säga att jag är imponerad,jag är själv und mamma fick min son när jag var 18. Tycker du verkar göra ett toppen jobb! =)
Jag älskar barnvagnar så därför tänkte jag bara lämna min åsikt. Trehjulingen är ju hur skön att köra som hellst men Wilma är nog lite för ung för att sitta framåt, det blir lite för mycket, jag vände på vagnen när ludwig var 1.5-2 år. Då uppskattar barnen det mer plus att jag ville se vad han höll på med innan. Den svarta vagnen har jag hört ska vara skön att köra oxå plus att den är lite mindre på längden så jag skulle nog rekomendera den.=) Glöm inte att berätta vilken det blir!!=)
Kram från Nicole
Ps. lägg gärna in en bild på hela familjen!! =)

#18 - - Evelina:

undrar om jag ngn gång kommer tröttna på att säga hur otroligt söt hon är. Iaf, det tror inte jag =)

#19 - - lily:

Hej. Jag har läst din blogg sen innan Wilma föddes men har aldrig kommenterat förut. Nu är jag 26 men när jag var 17 så blev jag med barn. Jag gjorde abort eftersom det var vad min familj tyckte att jag skulle göra.. Jag önskar att jag hade kunnat vara lika stark som du är.
Du verkar vara en fantastiskt stark och klok människa och en underbar mamma. Jag önskar dig all lycka till med din fantastiskt fina dotter. Du är värd det allra bästa. Angående folk som skriver elaka kommentarer: jag förstår att du blir lessen men försök att skita i dem. Du har en underbar liten familj och många är nog avundsjuka på det och på att du är så stark och vuxen.
Allt det bästa till dig och Wilma och Granis.
Hälsn. lily

#20 - - Daniella:

guud så söt liten flicka du har! Måste bara säga IDIOTER ni som inte har nått vettigt att skriva, det e NI som inte har ett liv! stå på dig emelie underbart söt o fin liten flicka! har själv en son på 1 år o 3 månader, finns inget finare i livet än barnen=)ha det fint

#21 - - Emelie:

Jag har följt den här bloggen flera veckor nu, har dock varit dålig på att kommentera, så det är nog dags nu. Men HERREGUD så OTROLIGT sött barn ni har :D! Utifrån vad jag läser här så verkar ni vara underbara föräldrar till Wilma, och du har helt rätt - åldern är ingen förutsättning för hur bra förälder man är. Så lycka till med allt ni har framför er, jag tror att ni kommer ha det underbart :)!

#22 - - erica:

Skit alla människor som försöker trycka ner er. De har verkligen inget liv, och ger sig då på att sabba andras. Men de misslyckas så det är bara så synd om dom! du och andreas och wilma har det så sjukt bra utifrån det jag läst så det är bara så grymt onödigt med sådana där kommentarer. Seriöst, ni kommer verkligen ingen vart. varför skriver ni ens?
tack för en underbar blogg .. besöker den minst en gång om dagen!

#23 - - Camille:

Hoppas ni får en superbra resa nedåt i landet! :D
Och haka inte upp dig på alla sjuka människor som skriver elaka saker om dig, Wilma och Andreas.
Lycka till på resan!:)

#24 - - Alvas pappas blogg - http://alvaplutten.blogspot.com/:

S
Y
Nd om du inte vet att det funkade från mobilen för i så fall hade det kanske kommit mer, hoppas!

#25 - - lina:

hej emelie,
kan hända att du inte läser det här med tanke på den mängd kommentarer du får men jag måste bara berätta hur otroligt imponerad jag är av dig! jag klickade av en ren slump in på din blogg i går, och blev helt fast. jag läste igenom allt det du skrivit under din graviditet tills det du fick wilma, och jag tycker du verkar vara en sån himla gullig och stark tjej! du har verkligen ändrat min syn på tonårsföräldrar totalt, och jag önskar dig och andreas all lycka i världen! du är helt klart än bättre mamma än de flesta och wilma är otroligt söt.

#26 - - anonym:

är så imponerad av dig, helt otroligt av dig att ta hand om en bebis och du är bara 15 år! helt otroligt. =) och jätte söt wilma är btw!

Upp