Engla

Tänder ett ljus för mördade ENGLA.
Detta är verkligen hemskt, hur kan man ens göra något sånt här?
Skänker en tanke till alla Englas nära och kära.
VILA I FRID <3
Wilma 7-12 månader | |
#1 - - sanna:

Usch ja :/ HELT SJUKT! Blir så ledsen för Engla och hennes anhörigas skull..Hoppas hon har det bra nu...

#2 - - Emma:

jag förstår inte hur en människa kan gå och döda ett barn, det måste vara det fegaste man kan göra.
4 barn döda på 19 dagar, det är inte klokt!

#3 - - Amanda:

jag lider oxå jätte mkt med engla o hennes familj, kan inte fatta hur ngn kan vara såå SJUK att dom dödar en liten oskyldig flicka? huvva jag vågar itnte ens tänka tanken på va jag skulle ha gjort OM det vore mitt egna barn men vi får hoppas att han som gjort det får det straff han förtjänar o lite till...Plus att älskade lilla Engla har det bra där hon är nu

#4 - - Karolina:

Hur en människa bara kan få för sig att ta död på ett barn är förjäkligt rent ut sagt! Jag tänker också mycket på hennes familj, speciellt hennes stackars mamma. Vila i frid, Engla!

#5 - - Anonym:

Mördade Engla var väl lite väl att uttrycka sig.. Du kunde ju skrivit på ett lite trevligare sett.

#6 - - Hannah Helldén:

det är hemskt att man kan göra så mot ett barn, det är ju sjukt. usch, ryser i hela kroppen när jag tänker på det och så ville jag säga att Wilma bara blir sötare och sötare för varje dag som går. Kram

#7 - - Rosa-Victoria:

R.I.P engla. förstår nt hur man kan göra sådär mot ett litet barn. Inte mot nån annan heller förstås men på ngt sätt så blir det endå värre när det är ett barn tycker jag. VILA I FRID ENGLA!

#8 - - 164linsan:

abooww jag fattar inte att han gjorde det!! jag kommer sakna henne så mkt

Upp