Tävling


Var med och tävla och vinn 500 kronor i presentkort hos
www.babyshop.se

Du gör så här: Bli först medlem på www.familjedagboken.se och ladda upp lite bilder, kan vara på familj, släkt, vänner eller barn. Skriv ett par rader om familjedagboken i din egen blogg (bloggen behöver inte finnas på blogg.se). Meddela sen mig om att du skrivit om sidan i din egen blogg (antagligen genom att skriva en kommentar eller skicka ett mail, [email protected]). Nu är du med och tävlar, hur enkelt som helst!

Det är www.familjedagboken.se som sponsrar med vinsten och du kan alltså vinna 500 kronor i presentkort hos www.babyshop.se .

Wilma 1 år | |
#1 - - Daniel:

Hej på dig, hoppas du har haft en bra dag.. Ska vara med i din tävling, ha det så bra!!

#2 - - Linn Holm:

ha en fin kväl!

#3 - - Katarina:

Nu har jag sjrivit lite i min blogg och blivit medlem så klart :)

#4 - - Alissia:

ja är med, skickatde mejl till dig:)

#6 - - En Mölnbobos Liv - Mammablogg:

Alltså nu skickar jag igen men deleta bara detta...



Jag har slagit ihop din och Tu Madres tävling i samma inlägg då ni har samma upplägg, hoppas det är okej. Meddela mig annars så får jag göra ett separat för din tävling.

#7 - - Maria:

Hej! INTE glömmer hon sin mamma!!! Jag är gärna med och tävlar :) Se i min blogg www.mariasdagbok.blogspot.com

#8 - - rebecca:

Jag vill va med här oxå =)



http://geshias.blogspot.com/2008/07/tvling-hos-tumadre.html



Även jag har slagit ihop mitt inlägg från din tävling och Tumadres. hoppas det är okej annars hojta till.

#9 - - Sarash:

jag är gärna med och tävlar! =) Då jag väntar mitt andra barn och kläder kommer att gå åt dubbelt upp nu så skulle de vara jätte bra med ett presentkort hos babyshop.se.



Här har jag länkat tävlingen och skrivit om familjedsgboken: http://lillsaraah.blogg.se/2008/july/utkast-jag-blev.html

#10 - - Helen ljungBERG:

Härlig blogg alltid skoj läsa vad ni alla har för dig kram

Upp