mot stan

God morgon på er. Gick upp tidigare idag för att jag ska åka till stan, tänkte se om jag hittar något. Jag tycker oftas att det är lättare att hitta kläder om man går själv, då kan man gå i dom affärer man vill och så. Efter det så kanske jag ska åka till Nynäshamn för att hämta lite kläder och lämna några saker till Wilma. Men det beror på om Lina kunde följa med eller inte, som bärhjälp alltså. Skulle behöva lite kläder och sånt därifrån, och sen så har jag några pippi lakan till Wilma här som skulle passa bättre där hemma. Så vi får se hur det blir, ska ringa och prata med Andreas och se om dom är hemma också. Dom åker till Grekland tidigt imorgon bitti så dom kanske vill packa och sånt i lugn och ro, men annars så hämtar jag sakerna någon annan dag.

Annars händer det inget speciellt idag, ska bara ta det lugnt ikväll.


Jag och polarn för många år sen, haha.
Wilma 1 år | |
#1 - - carro:

svar: åh vad kul :)

*



*

rosetty.blogg.se

#2 - - Cissi:

Va liten du var där =) Hehe.

#3 - - Daniel:

Hej, haha snygg bild gamla goda tiden! Ha det så bra!

#4 - - Anonym:

kanske på tiden att kalla hemma hos granis "hemma"..

#5 - - jennifer:

haha va söt bild!

#6 - - johanna:

vad skönt de ser ut för dom små....

#7 - - S:

haha vad sött =)

Upp