nynäs

Har inte hunnit skriva idag, gick upp sex imorse för att hinna var i Nynäshamn klockan nio. Helt onödigt egentligen, var där i fem minuter. Dom sa att jag hade gjort väldigt bra ifrån mig i skolan och var en av dom "duktiga" elverna, då jag varit på alla lektioner. Vet iallafall att jag får minst tre vgn, kanske alla fyra. Wilma sa inte ett dugg utan satt bara tyst. Efter det åkte vi förbi hem, där fick vi lunch. Wilma lekte också lite innan hon vart trött och skulle sova, passade bra eftersom att vi skulle åka. Hon sov hela bussresan och tågresan.

När vi kom hit igen så gick vi ut och var ute ett tag. Lite senare så träffade vi Lina på kvällen. Hon skulle äta så vi följde med henne och åt.

Hinner inte skriva mera nu eftersom att Wilma är gnällig och vill sova.
Wilma 1 år | |
#1 - - http://TUMADRE.blogg.se:

Åh vad härligt att du är en av de "duktiga" eleverna - det ska du vara stolt för! Hoppas dina betyg blir lika brasom vi hoppas! Sen är skoleländet slut snart och du har sommarlov.



Tänkte passa på att säga att jag har tre tävlingar på bloggen nu om du vill kika förbi!

1) Vinn ett valfritt barnplagg från Pixie Kids

2) Vinn ett presentkort värde 300:- hos harmonibarn

3) Vinn ett presentkort värde 300:- i valfri butik.



Och nu till helgen dyker ännu en tävling upp, så hela FYRA tävlingar på en och samma gång! :D



Ta hand om er!

#2 - - Caroline Joel:

Hej! Jag hoppas det var okej att jag länkat hit från min blogg, under "Läsvärda bloggar" ?

#3 - - Zizza:

Söt bebis du har , väldigt bra blogg me!!



Lycka till med livet=)

#4 - - Daniel:

Hej på dag! Hoppas du får en underbar helg!

#5 - - Linnea:

Ha en bra dag :)

Upp