tävling

Denna gång lottar jag ut ett plagg från hejbaby.se  Du väljer själv vilket plagg du vill ha, gäller även kläder med egen text/namn.

Så här gör du för att vara med och tävla: Jag vill att alla ska kunna vara med och tävla.. Därför behöver du bara skriva vilket plagg från  hejbaby som du vill ha...
Hej Baby har främst kläder till barn 0-3år med lite tuffare och roligare tryck, men finns även T-Shirt för vuxna där ni kan välja eran egen text.

Länkar ni från eran blogg har ni dubbel chans att vinna. (självklart får ni låna bilden)

Tävlingen håller på till den 25 maj.

..
Wilma 1 år | |
#1 - - FE:

Hejsan tjejen! Jag skulle väldigt gärna vilja vinna den svarta bodyn med en dödskalle på, den var super tuff! Tyvärr har jag inga barn själv, har inte hittat min drömprins att kunna göra barn med, men det kommer förhoppningsvis! Men min arbetskamrat har precis fått en liten kabrat, en söt liten pojke, och det skulle bli en perfekt present att ge bort! Tack för en bra blogg! Kramar!

Ps. Givetvis länkar jag den från vår blogg!

#2 - - Anonym:

Åhh, vilka coola kläder! :) Tyvärr så har jag ingen blogg :( De där tröjorna med namn på var jättetuffa, en sådan kanske man kan önska?? :) En svart med döskallar och namn Liam...Men räcker det att man skriver det här elr?

#3 - - Helle:

Vilken bild? :)

#4 - - Rebecca:

220-27



Jag vill vinna den här till mina grannar som får sin bebis om 1 vecka. Det är deras tredje barn och deras två tidigare är 11 och 12. Mamman och pappan fyllde nyligen 40 båda två och jag tycker dom förtjänar att få något kul som peppar dom till att kämpa som föräldrar. Nåt som är speciellt jobbigt för dom är att deras andra barn inte tycker det är kul att få ett till syskon.

Mamman gick även in i väggen för bara nåt år sedan och jag tycker verkligen dom förtjänar att få något

#5 - - Micca:

Jag vill jätte gärna vara med och tävla!



Nu vet inte jag hur jag ska berätta vilken tröja som jag vill ha men den heter "Rock´n Roll Junior"

Gul och svart med flammor på armarna :) I strlk 98!



Jag kommer givetvis länka till tävlingen! :)

#6 - - charlotte:

Jag jobbar som barnflicka åt en liten snart 1½ åring och jag skulle jättegärna ge honom en tröja med hans namn på :)



tyvärr använder jag inte min blogg längre men tipsar lite om tävlingen på min msn :)

#7 - - *Linda me Cazandra*:

Va fin blogg du har =) Såå söt Wilma är =) Har sj en dotter på snart 10 månader =) Kram

#8 - - darlingu:

jag hade velat vinna den röda tröjan där det står "jag är farlig" skitcool ju! Jag vill vinna den till en liten pojke jag brukar passa som verkligen är en liten busunge. hehe

#9 - - Sofie:

Hej

Jag vill gärna vara med & tävla!

Vill vinna en vit tröja med eget tryck i strl 92 till min dotter;)

Länkar så klart på bloggen!

Ha en trevlig kväll!

#10 - - Elin:

Hej. Jag skulle vilja ha den vita tröjan med egen text på. där det ska stå Hanna. Den är isåfall till min lillasyster som är

#11 - - Jessica (19):

Hej jag vill vara med i tävligen... Jag skulle vilja vinna Body döskalle i strl 0-3 mån, för min bästa vän fick sin andra son idag & jag skulle vilja gratulera med en fin present....



/ Jessica mamma till Nova 3 år!

#12 - - Marie , Williams Mamma!:

jag skulle vilja ha bodyn döskalle ben 220 i storlek 80 ;) till min pluttis William! :)

#13 - - Marie , Williams Mamma!:

kommentaren va från mig =)

#14 - - Ida:

JAg vill jättegärna vara med och tävla om en tröja till min systerson! Denna skulle jag vilja ha http://www.hejbaby.se/?ref=ung15



Jag längtar enormt mycket efter barn själv, för jag älskar barn, men jag har bestämt att jag ska vänta ett tag. Tills vidare har jag mina älskade syskonbarn att mysa med och det hade varit kul att få ge den där coola tröjan till minstingen!

#15 - - Emelie:

hej jätte fina kläder där! jag skulle jätte gärna vilja ha bodyn där det står övningskryper så underbar!

den har artikelnr:220-39 i storlek 3-6mån ha en bra dag massor med kramar till er!

#16 - - Mikaela:

Jag skulle vilja vinna den svarta bodyn där det står Hard rock baby till min son som fyllde 2 månader i måndags.

Om jag vinner vill jag gärna ha den i storlek 6-9 månader.



Du är jätteduktig med Wilma! Jag läser din blogg flera gånger om dagen...går ofta in på dagarna för att se om du har skrivit något nytt. =)

Jag själv är också ung mamma, men inte riktigt lika ung som du. Jag är 21 år(fyller 22 i sommar).

Kram på dig!

#17 - - Maria:

Hej Emelie! Kul med an tväling i bloggen. Själv så har jag inga barn ännu, men att bli mamma är och har så länge jag kan minnas varit min största dröm. Jag skulle bli jätte lycklig om jag vann bodyn med trycket "övningsgår", den är helt klockren. En mkt god vän till mig Moa ska få sin andra lille plutt senare i sommar, och hennes bror fick sin andra pojk Ruben för två veckor sedan. Om jag skulle vinna så skulle jag ge vinsten till Henne, både för att jag gillar bodyn men främst för att jag aldrig hittade någon riktigt fint och lättskickat när hon fick Elias, men han fick en sago-DVD först månader senare. För att inte bli så där sen igen så skulle jag det därför vara jätte roligt å kunna ge något direkt till hennes andra barn iaf. Lite som en känslomässig kompensation också.

Tyvärr så har jag ingen blogg ännu, så därför är mina chanser små. Men har iaf funderingar på att starta en ganska snart. Berätta om mina tankar och liv som student, och blivande sjukgymnast i Göteborg och Hammarö (utanför Karlstad).

Lycka till med bloggen, och med din söts Wilma!

Varma hälsningar Maria Sandholm.

#18 - - Emelie:

Hejsan!

Jag skulle vilja vinna den rödan tröjan med texten "jag är farlig" till min underbara dotter som fyller 1 nu i maj. Hon är ett riktigt vilddjur och den skulle passa perfekt på henne när vi ska ner till Öppna Förskolan, för att varna de andra barnen och föräldrarna ;)

Hoppas att jag vinner!!

Kram

#19 - - Maria:

Hej igen. Glömde visst ange storlek. Skulle vilja ha storlek 3-6 månader, i färg röd med vitt tryck om jag vann.

Kom också å tänka på att jag har både en msn och en blogg-liknande sida på efterfesten.com. Där ska jag genast göra reklam för din tävling. Även om det inte är någon blogg, så är det ju iaf reklam;)

Mvh Maria S.

#20 - - Sofie:

Häftigt :P

Jag skulle gärna vilja vinna. En tröja eller body till en 1åring där det står "Fasters Favorit" :P haha Kram

#21 - - Malin:

Jag vill oxå vinna :-) fast jag vet vad jag vill välja ännu vi får se om jag vinner först...ha det

#22 - - Lizelotte:

Jag skulle vilja vinna Body Spöke i röd med vitt tryck i storlek 3-6 månader. Jag har länkat från min blogg: http://lisa89.blogg.se/2008/may/tavling-6.html

#23 - - Carro:

min kusin får sin son om lite mer än 1 måndag. därför hade det varit lite små coolt med en body där det stog I´m the winner på. :) jag vet inte vad man ska ha för storlek när dom e så små men det vet du kanske :) hoppas nu att jag vinner en till honom..

#24 - - Laacy:

Hej Emelie (:



Jag är en blivande ung mamma som ännu inte har börjat inhandla prylar till lille/a ännu. Men dessa babykläder man har chans att vinna är ju svårt att motstå :)

Länkar i min blogg (:



Skulle vilja vinna body newborn, till nyfödd bebis då (:

#25 - - Jessica:

Jag skulle välja Tröja Flammor med namn till min älskade syster son.



http://vagavinn.blogg.se/2008/may/vinn-ett-plagg-fran-hejbabyse.html#comment

#26 - - emma:

body newborn .

vill ge den till min älskade systers bebis som beräknad i juni.

skulle vara en underbar present.

har ännu inte handlat än

och ekonomin är inte den bästa hos en arbetslös 19 åring.

hopppas!

#27 - - Sara Holmén:

Hej hej !

Först måste ja bara säga att du har en väldigt söt liten tjej.

Jag skulle vilja vinna Sverigebodyn, med vinnar tecknet på. Jag har inga egna barn, men en väninna till mig fick en lite Wilma i decembe, och hon har dessväre inte så mkt kläder till sommarens mästerskap i fotboll, så en fin sverigebody att ha på sig vid matcherna skulle vara kanon !



Ha en jättefin dag i solen !

#28 - - Sara:

Hej hej !

Först måste ja bara säga att du har en väldigt söt liten tjej.

Jag skulle vilja vinna Sverigebodyn, med vinnar tecknet på, i strl 6-9månader. Jag har inga egna barn, men en väninna till mig fick en lite Wilma i december, och hon har dessväre inte så mkt kläder till sommarens mästerskap i fotboll, så en fin sverigebody att ha på sig vid matcherna skulle vara kanon !



Ha en jättefin dag i solen !

#29 - - Jeanette:

Hallå!



Jag vill ha en tröja för en 3åring, med en dödskalle på och namnet Wille :) Det är till min lilla lillebror.

Jag har också lagt in tävlingen på min blogg!





Ha en jättebra dag! :)

#30 - - Sandra:

Jag skulle vilja ha en sån där tröja där man kan göra eget tryck! :) Skulle va grymt kul ;D

#31 - - Tessah:

Bodyn där det står ÖVNINGSGÅR på :)

Stl 74



hoppas jag vinner :)

#32 - - Nettan:

Om jag vinner blir min grabb göör stolt med denna raggar tröja.

Tröja Raggare m.Flammor strl. 98 svart med rött tryck.

Artikelnummer: 230-37

Har länkat i blogget:

tvling.html" rel="nofollow">http://olelsi.blogg.se/1210273694tvling.html

#33 - - Anonym:

Hej! Jag vill vinna "Reflexväst spöke" åt min lilla pojke. Hoppas jag vinner!!!

#34 - - Puma:

Okej då ska man delta i en tävling för första gången... Jag skulle iaf vilja ha den röda bodyn med texten i'm the winner. Tycker att den var klockren och vill att min lilla bebis ska få en sån.



Länkar även från min blogg.

#35 - - Emma:

Jag och min pojkvän är i full gång med att försöka skaffa barn och är i väntan på plusset efter första försöket nu. Skulle vara lagom sött att ha en liten gullig mössa till blivande bebisen.



http://www.hejbaby.se/?ref=ung15

Blev galet förälskad i denna!

Jag skulle bli överlycklig att få ha den på vårat barn iallafall. Håller verkligen tummarna. Att få vinna den här kanske tyder på att det är något gott som väntar mig snart, kanske ett plus? :)

#36 - - Emma:

Jag och min pojkvän är i full gång med att försöka skaffa barn och är i väntan på plusset efter första försöket nu. Skulle vara lagom sött att ha en liten gullig mössa till blivande bebisen.





Blev galet förälskad i den vita mössan med dökalletrycket!



Jag skulle bli överlycklig att få ha den på vårat barn. Håller verkligen tummarna. Att få vinna den här kanske tyder på att det är något gott som väntar oss snart, kanske ett plus? :)

#37 - - En Mölnbobos Liv:

Jag gillar "Söt som mamma" t-shirten :-)



Har länkat i min bloggs tävlingssida, scrolla längst ned (nästan) så hittar du länken hit.



http://www.annakarlsson.se/blogg/tavlingar/



min mejl: [email protected]

#38 - - frida:

heeej! åh vilken rolig tävling :) jag skulle jättegärna vilja vinna den. självklart länkar jag i min blogg :) jag blev helt såld på t-shirten där det står "stolt pappa" :) skulle va riktigt kul att ge den till min pojkvän som blev pappa för snart 3 månader sedan :) hoppas att jag har turen med mig! massa kramar från frida!

#39 - - Alexandrah:

Hej!

Är jättegärna med och tävlar. Har tyvärr ingen blogg. En svart body med spöke i storlek 80 skulle jag vilja vinna till min lilla pojke som är 8,5 månad :)

Eller en vit body med hans namn på i storlek 80.....hmmm nu blev det svårt.

#40 - - Veronica:

Övningskryper 6-9 månader. =)Skulle vara underbart!

#41 - - Emelie:

Jag skulle gärna vilja vinna I´m the winner tröjan till min lillasyster som kommer i september :D

#42 - - Lova:

Hej!

Jag är ju 4 år så kläderna är lite försmå för mig. Men jag skulle vilja ge min pappa en t-shirt där det står STOLT PAPPA på vi får nog ha en i XL då.

Hoppas jag vinner massa kramar

#43 - - Jenny:

Hejsan

Jag skulle hemskt gärna vilja ha tröjan där det står kopia på i st 104.

För min son har varit en kopia av sin pappa från den dagen han kom ut ur magen...får höra det av ALLA vart vi än kommer.

Hoppas att nästa blir en kopia av mig L

Ha en underbar dag Och krama om din underbara flicka

Jenny

#44 - - Natteh:

Hejsan! :D Jag skulle gärna vilja va med och tävla! :D Skulle vilja ha en body med namn på till min favorit! Min lilla systersdotter som är 8månader :) Ha de så bra! :)

#45 - - Maria med Wilmer & Oliver!:

Hej!

Hade varit jättekul om ja hade vunnit en tröja till min äldsta son Oliver som blir 5 år snart men iom att de inte finns i hans str så får de bli en till lillebror ist!



JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA STOREBROR!



ska de stå på den isf!

en röd med svart tryck, i str 86!



Tack för en fantastiskt bra blogg!

#46 - - Bloggtävlingar:

Hej!

Nå ut till fler läsare/tävlande via oss på Bloggtävlingar. Släng in en kommentar vid ny tävling så postar vi ut den hos oss.

#47 - - Carola L:

Tröja Eget nummer/Namn skulle vi vilja vinna





Har länkat i bloggen http://mammamuh.blogg.se/tavla/2008/april/majtavlingar.html

#48 - - Nicole:

Jag vill ha en tröja med eget tryck/märke till min gudmors son det ska stå emil 10 i storlek 3-6 månader den ska vara svart med vitt tryck...Hoppas jag vinner..



nicolebambi.blogg.se



[email protected]

#49 - - Ammie:

Jag skulle vilja vinna "Body Hard Rock Baby" i storlek 0-3 månader till mitt syskon som kommer i slutet av maj/ början på juni :)

#50 - - Mari:

Jag vill gärna vinna Body döskalle ben 220 i storlek 9-12 månader, en röd med vitt tryck.



Jag har länkat i min blogg. http://marzipanart.blogg.se/2008/may/hej-baby.html

#51 - - Therese:

Jag skulle vilja vinna tröja med dödskalle till min dotter bara för att hon är så duktig och har sånt tålamod med sina små tvilling bröder... Artikel nr:230-18, stl 36mån/98, vit med neon rosa dödskalle.



Har länkat i min blogg http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b74011.html

#52 - - Lina:

Hej!

Jag vill vinna den röda bodyn som det med vitt tryck står "övningsgår" (art nr. 220-38) på till min sambos systerdotter som också är vår underbara guddotter. Hon är 11 månader och tog förra veckan sina allra första vacklande steg! :)



#53 - - Maria fembarnsmorsa:

Hej! Jag vill vinna den svarta tröjan med Har Rock junior i gult. Storlek 24 mån. JAg tror min 17 månaders Josef skulle vara så cool i den! Kram till dig och dottern / Maria

#54 - - Maria fembarnsmorsa:

Glömde skriva att jag LÄNKAR TILL TÄVLINGEN i min blogg :)

#55 - - Bea:

Hej,

jag skulle vilja vinna en Sverige-tröja åt min son (artikelnummer: 230-104) i storlek 86. Han fyller ett år den 30 maj och tröjan skulle vara en bra födelsedagspresent.



Jag ska länga i min blogg: www.lillabeas.blogg.se

#56 - - rebecca:

Hej hopp! jag vill va me =)



jag vill vinna "My Mum is Stronger" (Artnr: 220-54)Röd med vitt tryck. stl:6-9 mån



Har länkat i min blogg: http://geshias.blogspot.com/

#57 - - Emelie S:

Hejsan! Jag och min sambo/fästman har nu försökt att få barn sedan september. Sakta men säkert närmar vi oss 1 års försök. Förhoppningsvis blir vi gravida snart och då vill jag gärna ha ett babyplagg att överraska sambon med, i samband med att jag utbrister "vi har lyckats!". Så ser drömmen ut. Om jag vinner så vill jag ha bodyn I´m the winner, art.nr. 220-21, i storleken 0-3 mån.

Naturligtvis passade jag på att länka från min blogg.



Ha det bra! Hälsningar, en annan Emelie.

#58 - - Sara:

jag skulle jättegärna vilja vinna denna tävling. sitter här höggravid och bara väntar på att min bebis ska titt a ut. skulle vara roligt med en body där det står 50/50 mom´n dad tycker den e så fin. :) och så såklart i storlek 0-3 månader. har velat köpa något där det står något med pappa på men hittar inget och nu fans de ju iallafall en body där pappas namn är med. skulle vilja överaska sambon med den nu när han fyller år :)

#59 - - Sigge:

Hej jag skulle ju gärna vilja vinna den svarta bodyn där det står övningskryper. Sitter nämligen här femton år och är troligen gravid. Otroligt lycklig (när inte mina humörsvängningar slår till). Så ett plagg till en nykomling vore inte fel.

Mvh

Upp