tråkig dag

Idrottsdagen idag sög! Jag, Sofie och Mallan hade valt frisbegolf och det var seriöst det tråkigaste jag gjort i hela mitt liv. Springa runt i skogen och kasta en frisbe för att träffa en korg. Vem kommer på något sånt? Orkade inte ens kasta den så istället gick vi bara runt tills dom tog närvaron. Korv och dricka bjöds det på också. Var hemma runt halv ett och då satt jag på en film, men somnade, i tre timmar! Skulle ställt klockan men glömde. Men vad gör det, är lika trött ändå så kommer somna bra ikväll. Skönt att vi börjar elva imorgon iallafall.

Har inget bättre för mig nu heller så tänkte se på lite mera film, är inne på sista X-men filmen, bra som fan. Vill gå på bio och se nya Beck men det är ingen som vill gå med mig. Snart kommer nya Twilight ut också men om ingen vill gå med mig då så kommer jag banne mig att gå själv! Får absolut inte missa. Det var jättelänge sen jag var på bio nu, det som är så kul, haha.

Föresten Wilma har kommit fram till att hon är en "cool bjud" och inte en cool tjej. Det är så gulligt när hon säger det.
Övrigt | |
#1 - - Anna - Morgondagens TV-Stjärna!:

Beck filmen är grymt bra så dra med någon!!! :)



btw är wilma så söt!

#2 - - Miia:

Åh, den nya Beck var jag på förra veckan o den var jätte bra! =)

#3 - - tessansessan:

jag kan gå på beck med dig !:)

Upp