BIG GRILS DONT CRY

Ledsen för dålig uppdatering, men just nu har jag verkligen ingen lust med att skriva här.
Är bara så trött på allting.
Att man aldrig kan vara nöjd, att det alltid ska klagas från något håll.
Tyvärr, men nu orkar jag inte mer.


MITT VACKRASTE <3
Övrigt | |
#1 - - Maria:

Åh, vilken vacker bild på en söt tjej :)

#2 - - Tess:

kolla in tävlingen på min blogg vin ett presentkort på barnkläder hos www.fifilur.se

#3 - - hanna elina:

så jävla sööt!

#4 - - johanna ringh:

klart att di orkar, jag har fäljt din blogg ända sen du startade den, du kommer fixa det här, vad det nu än är, jag och hundratals till hejjar på dej ! hade bäst gumman <333333333333

#5 - - Anonym:

Sluta inte skriv, inte när du kommit såhär långt med din blogg.

Jag vill fortfarande veta hur dina föräldrar/kompisar reagerade och hur du gjorde med skolan mm..

<3

#6 - - Elin:

hur gammal e du? :$ <3

#7 - - Gia & FeliZ:

fett söt hon e =)



va med och tävla



Kram

#8 - - Sandra:

Hejsan! Tittade in här på din blogg och måste säga att du har en väldigt söt dotter! Jag tycker att det är starkt gjort att skaffa barn i en sån ung ålder som du. Har en lillasyster som också var ung när hon fick sin lilla tjej. Ha en bra dag!

/Sandra

www.babytown.se Hemsidan till en nyöppnad barnbutik på Kungsholmen! :D

#9 - - Mariekawaii:

:( hmm

du har en av världens gulligaste ungar ;)

#10 - - Anonym:

är det här du? :) id=88222" rel="nofollow">http://uppsalavimmel.se/events.view.php?id=1898&imageid=88222

#11 - - Helena:

Ta bort funktionen att folk kan kommetera och skriv som du vill och strunta i vad folk tycker. Ingen som tvingar dem att läsa din blogg..

#12 - - Amanda:

hoppas det ordnar sig emelie, finns här ifall du behöver prata. kram <3

#13 - - johanna - 16 år och gravid:

Fortsätt skriva, älskar din blogg! Kram

#14 - - Frida G:

Det måste vara jättejobbigt att folk tycker så mycket, men kom ihåg att det är bara avundsjuka.



Ps. Vilken underbart fin bild :)

#15 - - Carro:

SÅ OTROLIGT SÖT! Saknar er :O

Ses vi snart eller? :) Skit synd att de inte blev något på lovet. Hoppas allt är bra med dig!





PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS !

#16 - - Anonym:

bodde på samma hotell som wilma på canarie öarna

#17 - - Charlotte:

Hej hej, jag har följt din blogg i perioder sen du var gravid och jag kan knappt förstå hur snabbt tiden går. Vad stor hon är nu, lilla söta Wilma ;) Kram

#18 - - Sophia:

Vad sjukt söt hon är! och vilken fin bild!

Bra att spara till studenten eller så.. hehe..



Ha de bra// Sophia

#19 - - A:

Hur söt som helst!

#20 - - paola:

Aw vilken sötis :)

Upp