sunny day

Ledsen för dålig uppdatering igen. I fredags fick jag reda på att Christoffer skulle komma till Stockholm redan, det fanns tydligen inte så mycket jobb just nu. Wilma vart jätteglad när jag sa att han skulle komma och trodde att han skulle komma när hon badade. Eftersom att jag sa det när vi var ute i parken och sola och bada, men sen åkte vi in till stan och  mötte han.
Hon hade fått en ny vattenflaska av mig som hon ville att han skulle se ', "stoffstoff titta då, nuu titta". När det gäller henne så måste hon få uppmärksamhet på en gång, annars blir hon galen, haha.

Igår åkte Wilma hem igen för att det var den dagen som passade bäst att lämna innan Magaluf. Jag och Christoffer åkte och solade sen och bestämde oss för att bara vara hemma. Idag har jag bestämt att vi ska åka till Grisslinge för att soloa och bada, så  många som sagt att det ska vara fint där och man måste ju testa. Har faktiskt blivit brun redan och nu hoppas jag på att inte bränna mig nere i Spanien.

Ha en trevlig dag!
Wilma 2 år | |
#1 - - Annie:

ja det är jättefint där :)

Upp