Ute på sjön

Mina mobilinlägg kom inte fram, typiskt. Vi har iallafall varit och åkt båt idag, hur skönt som helst! Älskar det här vädret, hoppas att det är fint väder hela veckan nu och sen kan det gärna få bli dåligt igen, när jag jobbar, mohahhah. Wilma tyckte det var kul att åka båt men ibörjan sa hon att hon var lite rädd när det kom vågor, efter ett tag vart det bra iallafall. Hon ville bada men det var iskallt i vattnet, så det får vänta någon månad till. När hon doppade fötterna lite sa hon "Neeeej iskallt", söt. Hon tyckte det var kul att putta i Amanda i vattnet iallafall och skrattade som bara den. Jag har legat och solat typ hela dagen, men inte badat. Måste ju ta första dopet snart.

Wilma somnade på en  gång när vi kom hem, helt slut var hon. Måste väcka henne om ett tag för annars somnar hon inte ikväll och vi ska ju upp till skolan imorgon. Ska bara spela golf tror jag, har ju redan gjort allt i matten och engelskan, så hoppas att vi får sluta tidigt. Synd att jag har bageri och metod på tisdag, annars kunde jag haft Wilma då också. På onsdag ska jag troligtvist hjälpa  Rebecca att laga mat inför Nathalies student, men vet inte om jag kan än, kom på att min farmor ville att jag skulle komma dit den dagen, får helt enkelt se hur mycket jag hinner. Och sen på torsdag tar treorna i skolan studenten så då har vi inga lektioner och sen på fredag slutar vi. Alltså det är helt sjukt, minns hur nervös jag var när jag skulle börja ettan och nu har det redan gått ett år. Förstår inte vart tiden försvinner! Snart är det studenten för mig med, fy vad härligt!

Föresten så är det morsdag idag;) Grattis till mig själv och alla andra fina mammor:)


Wilma tycker hon är snygg i keps!



Wilma 2 år | |
#1 - - Anonym:

haha så söt

#2 - - Anonym:

fin hon är

#3 - - Anonym:

den kom visst fram. dt stod test och en bild på din dotter wilma

Upp