kort inlägg

Idag har vi varit hos min farmor, min pappa var även där. Vi åt mat och fikade och lite sånt. Wilma var på sitt pajas humör och skojade hela tiden, fjantade sig en hel del också. Hon blir ju mer peppad när alla skrattar åt henne och fjantar sig bara ännu mer, men det är kul. Blyg är hon inte iallafall, bara i typ 5 minuter i början men sen pratar hon med alla. Var där i några timmar och sen gick vi hem och målade.

Nu sitter vi och lyssnar på "lollipop" eller vad dom heter, någon som sjunger barnsånger iallafall. Wilma älskar deras låtar och vill lyssna hela tiden. Hon börjar bli trött nu men ska försöka hålla henne en timme till, annars vaknar hon bara mitt i natten och vill upp.

Ska leka med Wilma lite nu!
Wilma 2 år | |
#1 - - Victoria - 18 år och gravid:

Hej!



Jag är 18 år och gravid och kommer förmodligen bo hemma ett tag med min pojkvän hos mig när bebisen är född. Min fråga till dig är att jag undrar hur det är, känns det jobbigt att din mamma är där hela tiden, hur känns det att bo hemma när du själv är förälder till ditt barn? Hur tar Wilma det?



Jätte tacksam för svar! Kram!

#2 - - Erica 24 år, fru och tvåbarnsmamma:

hejsan! Ville mest önska er en trevlig helg. Här hemma ska vi ha labankalas för grabbarna med labanbakelser och lite skräck-mat. Kommer såklart blogga om det=)



Kram- en annan ung mamma

Upp