=)

Igår somnade vi redan klockan halv nio! Jag vaknade igen klockan två och trodde det var morgon, vart besviken eftersom jag var hur pigg som helst då, somnade iallafall om. Vaknade till en gång också när Wilma sa "mamma, håll om mig". Kärlek rakt igenom. Så imorse vaknade vi redan vid halv åtta, Wilma sa direkt "får jag gå upp nu" och var helt ivrig. Hon skulle nämligen med och åka skridskor med min familj och några andra. Jag kunde inte somna om så gick upp, har rensat alla hennes kläder. Lika bra att passa på när hon inte är här eftersom man inte få lägga undan något alls då. Men hon har alldeles för mycket kläder, det är illa när vissa kläder fortfarande har lapparna kvar. Ska iallafall "sälja" lite av hennes kläder, finns ett ställe där man kan lämna in och sen får pengar för det dom sålt. Sparar lite som jag inte vill ge bort.

Snart kommer dom hem igen och då ska vi leka, har lovat Wilma att hon ska få bada idag också. Jag ska ju ut senare ikväll också, men ska se om jag kan få ha Wilma igen tisdag-onsdag, känns egentligen onödigt att lämna henne på söndag om jag ska hämta henne igen på måndag. Men jag måste till skolan på måndag och kan inte ta med henne då eftersom vi har kök. På tisdag har vi bara idrottsdag och sen på onsdag svenska och samhälle, då kan hon följa med. Hon har tjatat att hon vill följa med till min skola i globen som hon säger.
Wilma 3 år | |
#1 - - Anonym:

Jag tycker att både du och Andreas lämnar över Wilma till era mammor och pappor, lr att hon gör saker med dom och inte med er när ni "har" henne... Och du som bara är helgmamma borde ju verkligen vara med henne vareviga sekund och inte hålla på och ränna ute när du har henne..

#2 - - Anonym:

Jag håller faktiskt med...

Vad ska du ute och göra när du har ansvar för Wilma?

#3 - - Katinka:

Så kul för Wilma att få följa med dig till skolan, det tror jag betyder väldigt mycket. Det ger henne en bild av var du är, vad du gör och vilka du träffar när du inte är med henne.

Den första anonyma kommentaren ska du bara strunta i. Släpp inte in den i ditt hjärta. Jag tycker att du ganska ofta får sådana konstiga kommentarer? Några vet tydligen bättre än du hur ditt liv ska levas. Det säger mest om deras egna liv. Fortsätt som du gör, du är stark, modig och duktig. Kram!

#4 - - Anonym:

Hej!

Är också en småbarnsmamma, och ung!

Lite väl mycket att folk lägger sig i, låt tjejen vara!

Att folk inte kan hitta på annat o ha för sig än att snoka och försöka ´´lära upp´´

STÅ PÅ DIG!

krams

#5 - - Hanna:

Jag är också ung mamma (fast 21 nu).

Bor i GBG o har också min dotter på helgerna,(fast jag hämtar henne på torsdag eftermiddagar då, men men)

Varför festar du inte någon av de dagarna du inte har henne? Såg att du hade fått den frågan tidigare här uppe. Jag tyuckte inte alla att den var elak!



Själv skulle jag typ dö om jag inte fick umgås med Alva när jag väl hade henne ett par dar. :P Längtar ju ihjäl mig alla andra dagar efter att få umgås och ha mamma-dotter mys. :)



:-)Menmen. Hoppas du får ha henne något mer i veckan då nu när du missat en dag. :)



Kram Hanna med Alva

#6 - - raira (mamma till 3):

De bor ju hemma så att hon umgås med sin mormor är ju helt naturligt . jag är personligen ingen som festar(tycker det inte är så skoj med fylla) men brukar man inte göra det på frdag , lördag och då har hon ju W hon kan ju inte festa på en vardag när hon har skola .

Sedan tycker jag att alla här inne som lägger komentarer har väldigt många åsikter om hur E ska ta hand om W , tjejen verkar vara en trygg och lycklig unge .

#7 - - Louise:

Följ min blogg om mitt liv och vardag och massa annat skoj, du kommer inte bli besviken! :)

Upp