Kaos

Jag kom iväg imorse trots allt, tog bara en timme istället för en kvart men det är ju inga problem, eller? Åkte tjugo i sju och kom fram tjugo i åtta, brukar annars åka runt kvart över sju. Fick vänta på sex ersättnings bussar, folk är som galna och verkligen krigar sig fram. Även fast busschaffuören säger att man ska gå av så står dom där och försöker tränga in ännu fler, galet. Jag vart inputtad fler gånger och fick en väska i huvudet hela tiden. Var inte många som kom till skolan idag iallafall. Nej, all snö suger just nu.
Vi fick varm choklad med grädde och mackor av våran lärare för att vi var så duktiga som kom till skolan, det är snällt!

Imorgon börjar jag runt två eftersom vi inte har någon idrott, skönt. Men om tunnelbanorna inte funkar vet jag inte om jag orkar sätta mig på en ersättningsbuss igen. Ska ta mig ut till nynäs på onsdag, men tågen dit ut går tydligen så det är bra.


Övrigt | |
Upp