Skojigt

Full rulle nu när Wilma är tillbaka igen, hämtade henne i stan och sen åkte vi till jimpen i Farsta och sen in till farsta centrum, var tvungen att hämta ut mitt kvitto och garantin till mobilen. När jag köpte hade dom fel på skrivaren och sa att jag skulle komma tillbaka. Nu är det gjort iallafall, men en rolig grej, idag slutade min touch på mobilen att fungera. Helt knas, redan lixom, haft den i två dagar men när jag startade om den igen så funkade det. Kunde bero på vädret. Blir det mer problem så får jag väll skicka in den eller något, haha.

Wilma är en liten lill mamma som säger åt en vad man ska göra.
"DU MÅSTE FAKTIIIS BOOSTAA TÄNDENA, NUUUU PÅ EN GÅÅÅNG"
"Man fåj inte jöra så din busunge de vet du väll?"
""Du fåj låna den men baja om du är snäll, annas e de ajabajabaja på dej"
"jaa måste faktis göja de det häj nu och du SKA HJÄLPA MIG NUUUUUUUUUU, PÅ EN GÅNG"

Dessutom kan hon ALLT själv som hon säger.
"ja e så duktig, ja kan jedan alllt"

Föresten jag har kommit fram till att Wilma skulle passa perfekt som Michelle Tanner i huset fullt, dom är så lika, på humorn alltså. Ni skulle bara veta

Cooling det där.
Om tio dagar blir hon tre år.
Jag älskar dig!


Wilma 2 år | |
#1 - - TinA:

:D:D:D

#2 - - KIMSALABIM:

Ännu ett mobiltips, om det är fel på telefonen de första sju dagarna, har du enligt policy rätt att få en ny telefon direkt i butiken, doa kallas det för - dead on arrival.

ta bara med dig kartongen (viktigt!) så slipper du skicka den på service!

#3 - - FREJA:

är du singel?

#4 - - Rebecca:

Vilken tidning är de? :) Vi måste på riktigt ses snart!

#5 - - camilla:

haha vilken härlig bild den översta! :D

#6 - - eve:

vilken tidning var ni med i? :)

#7 - - Emelie:

Det är i aftonbladet bilaga, kropp och hälsa:P

#8 - - Rebecca:

Då får jag kolla in den ;) Säg till när du har tid. Jag har skitslappt schema den här terminen :D

#9 - - Sara Eklöf:

Vilken go liten tjej du verkar ha.. Längtar till min lille kille börjar prata.. =)

#10 - - LAAUURAAA!!!!!!!:

fina bilder :)

#11 - - Jessica:

Läste den artikeln och den var riktigt mysig. Du verkar vara en underbar mamma och Wilma är otroligt söt :)

#12 - - emelie:

haha hon verkar va helskön wilma!! :D hade gärna läst artikeln men kan inte köpa nån aftonbladet. Kan man läsa det på internet också?

#13 - - AMANDA =):

Kan inte du lägga upp några bilder när du var gravid:)?

#14 - - Anonym:

Det är så tråkigt Emelie att du bloggar så sällan numera.. Kan du inte göra en ny design snart oxå? :)

#15 - - Matilda -90a & Snart 2barns mamma!:

Fina bilder på er ;)

#16 - - Johanna - Sagas & Alvas mamma:

Hej! Vart kommer den fina klänningen ifrån, som Wilma har på bilden? Jättefin artikel f.ö.

#17 - - reiner:

Hammer

Upp