Tisdag

Skolan har dragit igång igen och allt är precis som vanligt. Hade min sista naturkunskap idag eftersom jag är klar och inte behöver gå nästa gång, snacka om skönt. Passar bra eftersom jag jobbar till fyra på natten nästa måndag, ska jobba på idrottsgalan i globen, fjorton timmar. Galet! Men blir bra med cash. Jobbar bara långa pass den här månaden i globen, vet ännu inte hur det blir med det andra jobbet.

På lördag är det kalas som gäller, Wilma fyller tre år (på söndag) <3. Några i släkten som kommer hit bara men det är några barn så vi ska ha fiskedamm iallafall. Jag ska handla allt på fredag eftersom jag får lön då, ska springa till leksaksaffären i globen efter skolan och se om jag hittar det jag ska köpa och sen åka och handla allt som behövs till tårta med mera. Ska prata med Andreas och se om han kanske kan åka hela vägen med Wilma, så kan jag åka och lämna henne i Nynäs på söndag, men det beror på om han jobbar eller inte.
Jag försöker fortfarande hitta en mall till att baka en Hello Kitty tårta, men hittar ingen. Får kanske bli någon annan figur, känns roligare att göra det än en vanlig tårta. Wilma tjatar dock om en prinsesstårta och tycker att borde köpa en istället för att baka, haha. Hon kanske tycker mina saker är äckliga;) Nejdå.

HATAR NÄR DET INTE GÅR ATT LADDA UPP BILDER! VARFÖR????
Övrigt | |
#1 - - HejGiraff UF:

Hej, titta gärna in på http://www.hejgiraffuf.bloggplatsen.se



Vi är ett Uf-företag som säljer leksaker till barn i de yngre åldrarna för ett billigt pris! =D



Jätte bra blogg föresten, och stort Grattis till Wilma önskar HejGiraff UF!

#2 - - therese:

men hörru.. på ica maxi finns det ju så att man kan beställa tårta med typ en bild på.. ta en hello kitty bild.. så får hon sin rosa prinsesstårta med hello kitty på :D kostar kanske rätt mycket extra, men :D aa ett tips bara

#3 - - Anonym:

khk

#4 - - Anonym:

Gud vilken söt dotter du har :)

#5 - - Pierre:

Sugen på att tjäna pengar på din blogg? Klicka in på http://klippans.blogg.se för att läsa hur du enkelt kan få kända varumärken att annonsera på din blogg. Passa samtidigt på att lösa dagens tankenöt och vinn en länkning. Trevlig kväll!

#6 - - linaa:

vilken fin och bra blogg du har!

Hoppas det e bra med dig o familj.

Upp