Tävling- Barnkalaset

Nu har ni möjlighet att vinna ett presentkort hos Barnkalaset.se på 250kr.
Hos Barnkalaset.se kan ni hitta dekorationer till en mängd olika kalasteman, tex. Star Wars kalas och Händige Manny kalas,
Barnkalaset.se har ett unikt koncept, de erbjuder styckepriser på nästan hela sortimentet. Så är ni 7 barn på kalaset så behöver ni inte längre köpa ett 10-pack tallrikar och två 6-pack muggar etc.
Tävlingsreglerna är enkla och alla kan vara med och tävla.
Det enda ni behöver göra är att göra ett besök på Barnkalaset.se och sedan skriva en kommentar till detta inlägg om vilket kalas tema som du tycker bäst om.

Avslutas den 29 mars!

Tävlingar | |
#1 - - Anna:

De roligaste kalaset jag har haft var när mamma och pappa byggde om hela huset till Fångarna på Fortet. Inte så mycket kalastema men jäklar va roligt vi hade =)

#2 - - Jezzica:

Min yngsta dotter Engla fyller år i sommar och ´jag tycker Tingeling temat mer den härliga gröna färgen är bäst då.



Mvh Jezzica

#3 - - Sara:

Har en liten tjej som fyller tre nu i April och denna vinst vore perfekt! När jag var liten så gillade jag inbjudningarna där det stod frivillig kostym.. Vid ett tillfälle så var jag Morticia från familjen Addams :)

#4 - - AnnaC:

Min favorit, och sonens, är Svampbob =) Skulle vara toppen att kunna ha Svampbob-kalas så vi håller alla tummar vi har!

acwse(at)hotmail.com

#5 - - bella:

19 år och bloggar om min graviditet dag för dag!

Kolla gärna!

#6 - - bella:

Hello Kitty absolut!! Skulle passa perfekt till min lillasysters kalas som är nu snart!

Är gravid själv nu och kommer ha MASSOR Hello Kitty saker! Älskar hello kitty :D haha!

#7 - - Mikaela:

Nalle Puh-temat skulle vara perfekt till min sons 2-årskalas.



#8 - - sofie:

Hej :) vilken bra blogg du har :) Jag undrar om du möjligtvis kan tänka dig att gästblogga hos mig och berätta lite där om hur det känns att vara ung mamma. För och nack delar osv? Intresserad? Hör av dig hade varit super kul om du ville göra det!

#9 - - Martina:

Fotbolls temat till min sons 1års- kalas :)

#10 - - sofie:

Fotbollstemat passar perfekt till avslutningsfesten med laget jag tränar (7-8 årig pojkar)

#11 - - Emma Johansson:

Spiderman- temat skulle passa perfekt till min blivande 3 årings kalas! Tänkte nämligen göra en spiderman tårta!

#12 - - Martin:

Har en liten dotter som fyller tre år, vi har tillsammans tittat in på hemsidan, hon blev jätte glad när hon såg temat med dom tre prinsessorna så de får det bli iår och en vinst i denna tävling skulle vara ett extra pluss.

#13 - - therese:

min dotter leona fyller 3år den 1maj och jag ännu inte köpt några kalassaker, så det vore kanon om man vann :) jag och min dotter älskar turtles, och vi tycker att teenage mutant ninja turtles är helt klart bäst tema,och kanon nu du länka till denna sidan då jag inte hittat turtles någonstans att beställa :) men först hoppas jag att leona vinner så hon får ha sina turtles på sitt kalas :D



[email protected]

www.lillamami.blogg.se

Upp