Långa nätter

Idag startade dagen med att S och Gustaf åkte och köpte en ny båt. Så ja, nu har vi i en till i samlingen men ena ska säljas. Lagom till hösten kom.
 
Imorgon är det dags för det stora mötet med socialen. Vi ska se vad dom kan hjälpa mig med nu. Jag går ännu inte under deras lss lag men om jag får en annan neruro diagnos hamnar jag där också och kan få ännu mera hjlälp. Men nu kommer det mest handla om en kontaktperson för mig, att hitta någon i min ålder som har någon erfarenhet men som ändå är hyfstat rutinerad. Det är där jag tror det blir svårt. Man vill ju ha någon man passar ihop med och kan göra lite roliga saker tillsammans. Ajja det går säkert bra även fast jag är sjukt nervös. Direkt eftre är det är det tandläkaren, förhoppnings för sista gången för det här året. Nu lovar jag att jag ska gå till tandläkaren varje år för att hålla dom så fina som möjligt. Aldrig mer slarv? Plånboken tar ju stryk direkt, hehe.
 
Det har varit en liten sömre dag för mig men ändå funkat okej. Mina tankar tar över mitt huvud ibland och så kraschar den bara sisådär och då får jag börja om på nytt igen. Otroligt jobbigt. Ger mitt sista hopp till DBT och hoppas på att löra sig finna en balans i livet.
Men man får heller inte glömma att jag haft helt okej vecka som har funkat bra. 
 
 
2018 | |
Upp