Sjukhus

Det har ekat lite tomt här inne, bland annat för att jag har legat på sjukhus. Jag vaknade inatt och kunde inte röra mina ben och hade extrema skakningar så det blev ambulans in till Sös. Det var riktigt läskigt. Trodde jag hade blivit förlamad. Dom hittade inget fel och trodde det var psykisk så dom skickade mig till psykakuten där jag fick sova över, kunde fortfarande inte gå själv. Sen blev jag hemskickad. Jag mår helt bra psykiskt men ingen bra fysik. Undra var det kan vara? Jag har verkligen otur med allt just nu, sjukdomarna avlägs efter varandra. Om det inte gått över imorgon så åker vi in till akuten igen, men jag hoppas det försvinner. Alltså jag hade verkligen ingen känsel alls i benen.
 
Ville bara upptadera lite snabbt och hoppaw att ni har det bra :)
 
 
 
2018 | |
#1 - - Isabella:

Shit, förstår att du tyckte det var läskigt. När du söker vård, brukar de säga att vad än du söker för så är det något psykiskt, eller var det här en engångsföreteelse? Jag är ofta rädd för att jag inte ska tas på allvar när jag söker vård. Tänker att läkarna ska säga att det är psykiskt och sen bara vifta bort det.

Hoppas du tillfrisknar snart. Ta hand om dig.

Svar: Oftas blir det att dom tycker det är psykist, tyvärr. Jag kunde inte förstå varför dom tyckte det den här gången. Dom tyckte det kunde bero på ångest men jag har aldrig hört något liknande och jag hade inte speciellt mycket ångest den dagen. Tack sä mycket ❤
Emelie Forsberg

Upp