Min kraftreserv den tar snart slut

Inatt fick jag en "attack" och mådde jättedåligt, skötarna började direkt skrika om vad det var jag tagit och sa att jag minsann skulle få göra kiss prov. Så jag gjorde ett men visade det någonting? Nope.
Kan ingen bara inse att det här inte är något drogrelaterat utan något annat som kommer när jag blir stressad över saker och det är mycket. Jag är så trött på att behöva bli dömd som knarkare, det är det sista jag är! Jag hatar droger och kommer alltid göra, jag vet vad den gör med människor. Jag blir så jävla ledsen över hur folk tänker. Dessutom kollar dom igenom ens saker när man kommer så dom borde isåfall hittat något...dom vart rätt ställda när allt visade negativt men det kan dom gått vara . Jag kanske borde ha gjort den där magnetröntgen ändå. Lustigt att bli nekad när man ändå är där.
 
Idag ska jag ta en promenad med en vän, mys! Skönt att ha någon nära här så man hinner träffas lite och få lite annat att tänka på. Det behöver jag verkligen. Tanka lite positivt energi. Får se vad dagens lunch är idag.
 
 
2018 | |
Upp