8 dagar till turkiet

Idag sov vi rätt så länge, vaknade av att Wilma stod vid sängen och ropade "mamma, mamma", som hon alltid gör. Vi gick upp och gjorde frukost och sen tog Wilma sig ett bad. Hon hade kladdat ner yoghurt hela sig så det var lika bra.
Nu står hon och leker med vatten och har sig, tokungen.

Hade tänkt att ta en långpromenad snart och sen när vi kommer hem så ska vi städa. Eller iallafall få det värsta undan stökat så att vi kan dammsuga och sånt imorgon. Min mamma och dom kommer hem på torsdag och då är det inte så kul om man kommer hem när det är smutigt. Speciellt inte efter att Wilma lekt och kastat massa smulor på golvet.

Snart är det Turkiet för min och Linas del, ska bli skoj. Wilma ska hem till Andreas föräldrar om någon dag eftersom att dom ska på bröllopp. Andreas är ju nere i Cypern med sina kompisar just nu också och kommer hem någon dag innan jag och Lina åker. Lina ska få låna hans resväska då också.

Två dagar kvar på tävlingen! http://ungmamma15.blogg.se/2008/july/tavling.html#comment
Wilma 1 år | |
#1 - - Nadia:

ååh,passa på o besök Fatih& busra, jätte fina ställen, och inte minst Alania, oxå ; )



Ha nu en glad fortsatt sommar

massa kramar N'

#2 - - Hanna:

Du åker antagligen samma dag som jag kommer hem från Turkiet =P

#3 - - Anonym:

Hur kan du sitta vid datorn när hon badar?



Undrar baram om man inte rädd att det skall hända något när dem är obevakade i badkaret? Men jag har inga egna barn så jag vet inte hur det fungerar.

#4 - - Anonym:

Titta gärna in hos oss :)

www.cerock.se

#5 - - Jossan:

Då åker du förmodligen samma plan som mig från arlanda till turkiet :)Roligt med många svenskar.

#6 - - Anonym:

#7 - - bjorn:

Jag vill bara tips om



http://bloggnyheter2.blogspot.com/



Bla siffran var kommer knarket ifrån Afghanistan

Narkotika +30% halvår 2008

2026 beslag opium ny företeelse (102 kg)

5,5 ton Kat och 412 cannabis

#8 - - angelica:

ettförslag, när du kommer hem från turkiet, ta kontakt med (globen,skolan) eftersom det är där du hade tänkt gå?!

för du måste göra ett salmonellatest innan du får börja att stå i kök eller hålla med mat för huvud taget.. och det tar ca 1-2 veckor innan man får svaret, vilket gör att du kommer missa mycket från lektion som gör att du kanske inte får G, vilket leder till att du inte kommer upp i 2an om du inte har g i det ämnet!

#9 - - Jossan:

Vårt plan går 07:05 säkerligen samma tid som ert lr har jag fel?:)

#10 - - Daniel:

Hej på dig, låter som ni haft fullt upp, vad roligt med Turkiet, hoppas ni får det underbart!!! Ha det!!

#11 - - emelill:

Spana gärna in min blogg och svara på "emelills fråga" som kommer varje dag! ♥

#12 - - Jossan:

Okej trevlans. vi bor på Narcis det ligger typ mitt i smeten o ni? :)

Upp